2015. jan 04.

Tér.Erő.

írta: Bonyolító
Tér.Erő.

Haladva a korral (?) felszerelkeztem egy mobileszközzel, amivel internetezni is lehet, remélve, hogy az USB stickes megoldással felhagyhatok, vagy legalábbis a minimálisra csökkenthetem. Értékelhető minőségű térerő a helységben, ahol minden sátoros ünnepet ülünk sajnos csak két mobilszolgáltató által érhető el. Ahogy az már lenni szokott az idei téli szünetben valamennyi mobileszközzel egy kínlódás volt bármiféle tevékenység végzése, de meglepetésemre a legkiterjedtebb térerővel rendelkező szolgáltató, a Telekom is okozott kellemetlen órákat, napokat. Egy Twitter üzenetben fel is vetettem, jó lenne, ha fajtalankodnának velem, egészen konkrétan másodlagos nemi szervemet vennék a szájukba.

 

ter.jpg

forrás:oprend.hu

 

Nem volt szép dolog, de sokkal szebb volt, mint amit gondoltam róluk és, amit kellően piszkos fantáziával el tudtam volna képzeli róluk.

Sokan óva intenek attól, hogy csak úgy posztolgassunk a neten, hiszen a bejegyzéseink elméletileg és gyakorlatilag is már soha többé nem lesznek törölhetőek. Itt szeretném megjegyezni,hogy ettől függetlenül nem bántam meg, amit írtam.

 

Manapság reneszánszát éli a különféle titkosszolgálatoktól való félelem. Hallottunk már különféle algoritmusok (csak tudnám mit jelent ez a szó) alapján kereső robotokról, akik a bomba, terrorista és a dzsihád szavak együttes elhangzása után a nyakunkra küldenek mindenkit, akinek fegyvere és dupla nullás engedélye van a gyilkolásra. Álmomban sem gondoltam volna, hogy a Telekomnál (Westel, T- valamik) szóval a 30-as szörnynél is működik ilyesmi.Kaptam egy Twitter üzenetet (nem követem őket, nem követnek engem), hogy vázoljam mi a gondom, hogy segíthessenek.

Olyan volt ez, mint az Északi-Sarkon ragadtnak egy narancssárga mentőmellény. Nosza kaptam magam és a Telenoros telefonomról válaszoltam nekik. Ez is jó ideig eltartott, de úgy érzem megérte. Leírtam benne, hogy nincs és nem is volt és őszintén szólva nem is reménykedem benne, hogy lesz és állandóan hívogatnak - ha van hálózat – ismeretlenek és nekem ez rossz és olyan ismeretlen kamuszámokról hívogatnak, amiket nem merek felvenni és ilyen a másik két szolgáltatónál előfizetett telefonomnál még soha nem történt meg és...

 

Érkezett válasz. Ezeket a problémákat mielőbb (már 2 hete fennállnak a gondok) jelezzem az ügyfélszolgálatnak (nincs térerőm, hogy a ...-ba) és akkor segítenek.

 

Megköszöntem tartalmas üzenetüket. Halványan megjegyeztem, hogy csak azért nem tettem lépéseket, mert ügyfélszolgálatukat térerő hiányában nehézkes elérnem (és nem vagyok hajlandó más telefonról és nem vagyok hajlandó más városból/ban én most vissza vagyok vonulva a város zajától kérem szépen), de nyugodjanak meg, mert nincs hűségszerződésem és a dolgos hétköznapok visszatérte után egészen biztosan beugrok egy üzletükbe elintézni egy s mást.

 

Azóta nem jött üzenet. Pedig a fajtalankodás időpontját és helyszínét szívesen egyeztetném velük.

Szólj hozzá

bosszúság átverés szakértelem Magyarország