2017. aug 02.

Az ember szóból ért 2.

írta: Bonyolító
Az ember szóból ért 2.

- Sikerült neked vennem borotvafejet. Ugyanolyan, mint amit ideadtál mintának, csak a nyele nehezebb.

- Hogyhogy nehezebb a nyele?? Azt kértem, hogy borotvafejet vegyél. Minek a feje nehezebb?

- Ugyanolyan, ugyanolyan. Csak nem nyitottam ki, mert egy hatos csomagolás volt egyben.

- De akkor honnan tudod, hogy ugyanolyan?

- Mondom, hogy megnéztem. Nehezebb a nyele, de ugyanolyan.

shaver-236900_1920.jpg

- Most mondtad, hogy nem próbáltad ki. A borotvafejnek nincs nyele, kivéve, ha vettél egy borotvát, amihez   adtak fejet is.

- Megnéztem, de be volt csomagolva. Nem értem miért cirkuszolsz. Kipróbálod és ha jó, akkor veszek még belőle.

-Nem kell! Annyi borotvám van, mint a szemét. Épp ezért csak fejet akartam venni. Ha nincs, akkor nincs, de nem kell egy kombinált megoldás, ha lehet így nevezni.

- Jó lesz, meglátod. Ugyanolyan, csak a nyele vastagabb. Apádnak is volt ugyanilyen, onnan tudom.

- De akkor meg azt add ide és kész, akkor nem kellett volna venni, fogd már fel! Nem okvetlenül a pénzről van szó, hanem a feleslegességről. Miért nem lehet ezt megérteni?

- Jól van, jól van, ne morogj már! Értem én. Minden úgy van, ahogy mondtad. Fejet vettem Egyet. Ugyanolyan, csak nehezebb a nyele.

-...

Szólj hozzá

röhej groteszk szó ésszerű